Ukupno prikaza stranice

utorak, 21. prosinca 2010.

Zimski ugođaj

drage moje,
da vam pokažem gdje su neki od mojih anđela našli mjesto.


ovo je rub  kamina u kući  koja tek treba postati "kuća mojih snova"

kućica se nalazi u Pojatnom. Na vrhu je brijega i kada uspijem doći na vikend , pruža mi veliko zdovoljstvo.

ovako je izgledalo u subotu ujutro. Upravo je počeo padati snijeg.

pravi zimski ugođaj zar ne ?

Pomalo stvaramo božićni ugođaj , jer sprema se veliko druženje. Slike stižu nakon Božića.

Da ne mislite da nisam ništa radila , slikala sam i radno mjesto. Šila sam "Haljinice" za stolice.


Još malo meni najdražeg pogleda.
Do slijedećeg posta velika pusa , i nemojte se previše umarati pečenjem kolača i čišćenjem.
pusa Ina


          

Broj komentara: 12:

  1. Divan sniježni ugođaj :)) Anđeli su preslatki. U kombinaciji s girlandama divan prizor. Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno ti u vikendici,bila sam jednom u Pojatnom i oduševila se.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je predivno,a vjerujem da će biti i više od kuće iz snova kako vidim po ovim fotkama!

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala curke , kućica je super, vlada super vibra
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Eres afortunada, con esas vistas puede ser la casa de los sueños de cualquiera.
    Bonita decoración.
    Bss.

    OdgovoriIzbriši
  6. Želim ovakvu kućicu. Jako mi se svidja kako je polako pretvaras u pravu kućicu iz snova. I svidja mi se tvoja masina. I mašinu želim. Imam staru Danicu (Bagat), a ova tvoja mi je medena.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa ona je već sada kućica iz snova...Kakav pogled...Baš mi je super...a mogu zamisliti kako će to izgledati za par dana.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam želju za šetnjom po pitoresktnom Pojatnom.
    Sretni i veseli blagdani!

    OdgovoriIzbriši
  9. nadam se takvoj idlili gore i 6.1.11 kad slavimo moj ročkas

    OdgovoriIzbriši
  10. NARAVNO MIMA, VEĆ JE NARUČEN
    PUSA

    OdgovoriIzbriši
  11. NARAVNO MIMA,
    VEĆ NE NARUČEN
    PUSA

    OdgovoriIzbriši