Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 19. rujna 2011.

SUPER RADIONICA

Drage moje,
evo mene nakon dugog vremena. nadam se da nisam potpuno pala u zaborav.
Ja sam vas pomno pratila i divila se vašim radovima.

Evo nešto čime sam se nedavno bavila.
bila sam u Lumos-u na radionici i ovo je rezultat:

ukras na donjem dijelu kutije je gaza + rižin papir 

 ukrasi na ogledalcu : gaza i rižin papir/ šablona

kutijica izbliza
pogled odozgo

moram reći da mi je i cijenom i atmosferom radionica bila odlična . a tek voditeljica predobra .

Kako vidite imam jedan problem - neznam kako mogu rotirati slike ???????? pomoć

do idućeg posta                         PUSA INA

Broj komentara: 7:

  1. Odličan efekt gaze i rižinog papira! Jako lijepo!
    Što se tiče rotiranja slike zavisi u kojem programu uređivača slika radiš, uglavnom uvijek imaš one polukružne strelice lijevo i desno za rotiranje slike :)))
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da si opet tu:))
    Ovaj efekt sa gazom mi je baš zanimljiv, morat ću i sama probati, baš zgodno izgleda..

    OdgovoriIzbriši
  3. Stvarno te dugoo nije bilo, dobro došla nazad:)
    Super mi je tvoj kutijica i materijal koji si koristila!


    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimljiva tehnika, izgleda efektno. A kaj se slika tiče - ja ih prvo "sredim" u nekom od programa za obradu, a zatim ih stavljam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro došla nazad, interesantni radovi...

    OdgovoriIzbriši
  6. *B*R*A*V*O*
    OVO OGLEDALO JE DIVNO, A TEK KUTIJA!!!
    SVAKA ČASTA, PONOSNA SAM NA TEBE!!!
    LJUBIM TE :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Super kutija, baš si bila vrijedna!

    OdgovoriIzbriši