Ukupno prikaza stranice

subota, 20. studenoga 2010.

stigle su moje prve sljedbenice

jako sam vesela,
dugo vremena pratim vaše blogove i divim se nastalim radovima . Nisam mislila da ću i ja ući u svijet blogerica kreativki, ali dogodila mi se mala nezgoda. Obrađujući stol - stari - šmirglanjem zaradila sam upalu ramenih ligamenata tako da mi je desna ruka za sada izvan upotrebe za bilo kakav kreativni rad ( ali i za ostale kućne poslove, što i nije tako loše). Zato sam odlučila otvoriti blog i tako vrijedi ona " nije svako zlo za zlo"

hrabro vam predstavljam jedan privjesak napravljen prije nekoliko mjeseci




Broj komentara: 8:

  1. Jako lijepi radovi, samo nastavi tako i dalje!

    Hvala ti na lijepom komentarukoji si ostavila na blogu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajoj, nadam se da će ruka brzo ozdraviti .. ali, kao što kažeš, nešto je dobro iz toga proizašlo ... Odmaraj, piši (ali ne previše, rame treba ozdraviti) i predstavljaj svoje radove, dok ne dođu novi ... čekamo te :)) p.s. znači, isto fimo ljubiteljica? Super :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro došla u naš svijet...
    Veselim se tvojim radovima i novim postovima.
    Privjesak je super...
    I moj mali savjet...probaj sljedeći put (ako je predmet lakiran)fotkati na dnevnom svjetlu bez blica......ljepše izgleda..
    LP,Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala na podršci
    draga phoenix hvala na savjetu i mene muči što mi slike ne ispadaju kako bih htjela
    srdačno vas pozdravljam

    OdgovoriIzbriši
  5. Radovi su ti prekrasni, dobro dosla u blogerske vode:))
    Sp, Biljana

    OdgovoriIzbriši
  6. draga biljana zahvaljujem na komentaru i dobrodošlici.drago mi je što si u grupi sljedbenica. tvoje divne radove komentirala sam na tvom blogu,ali ti i ovim putem izražavam svpje divljenje. pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na posjeti mom blogu i obavezno čitam tvoj!
    Dobro nam došla u kreativni svijet mašte i ideja koje nikad ne presuše!
    Radovi su ti lijepi i želim ti što brži oporavak ruke da možeš dalje raditi i počastiti nas svojim radovima!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  8. sanja šaljem ti svoje pozdrave,svaki komentar mi daje dodatni poticaj,ali za sada ruka ne dozvoljava pusa

    OdgovoriIzbriši