Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 24. siječnja 2011.

TKO JE KRIVAC

Ovo je priča o jednom izgorenom poklopcu za štednjak.
Izgledao je očajno i posve crno, a nikako nismo mogli naći krivca
Svi su se radili "mutavi", pa sam ga ja odlučila izbaviti
iz te zaista "neugodne i očajne " situacije
Evo rezultata:
sličicu šalice pune peršina skinula sam s interneta i isprintala na salvetu

nakon skidanja zagorjelih dijelova i dobrog premazivanja bijelom bojom (2 puta)

zalijepila sam sličicu i onda ( pravim se važna) malo je doradila bojanjem.

prelakirala sve i ...
poklopac je bio zadovoljan
te kao što vidite rado mi pozirao.

Pusa Ina

Broj komentara: 9:

  1. Odličan uradak, reci koji printer imaš i kakvu salvetu si koristila za print? hvala, pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala, printer je hpdeskjet 960c, salveta troslojna naljepljena na papir, a može i maramica

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično, znaš da i ja imam jedan izgoreni i čeka u ormaru da ga stignem urediti, tvoj je ispao prelijepo i toplo se nadam da će ukućani sada imati više obzira, hehe...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ne bi bio zadovoljan svojim novim izgledom, pa viiiidi ga kako je sladak.Ps napisala sam i objasnila sta je Badnjak u mom postu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepo si to uredila.
    Čeka te nagrada na mom blogu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Doživio je pravi makeover. Super izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  7. Koja kamuflaža...Majstorska...Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala na posjeti i komplimentu.
    Ovo si odradila majstorski.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši