Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Drage moje ,
 znam da je vrijeme čišćenja kako bi spremno dočekali Božić.
Ali meni je puno, puno draže raditi ovo

 
 
ovaj anđeo mi je najbolje "sjeo"


Motivi su isprintani na salvetu.
Imam jako puno raznih isprintanih motiva, pa razmišljam kako da vam ih ponudim i poklonim . Ako neko ima ideju neka mi perdloži.
 
Pusa od Ine
 
 

Broj komentara: 5:

  1. Bas su lijepi, blagdanski motivi. Moj prijedlog je da napravis Giveaway:-))

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja se radije bavim kreativnim radom nego čišćenjem...Za čišćenje ima vremena:)))Divni su ti motivi , ja sam oduševljena....Može GIVEAWAY..Slažem se s Biljanom:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovi plavi anđeli su fenomenalni! Ja se još uvijek nisam usudila printati motive, uvijek se bojim da će mi se zapetljati salveta u printer. A možda treba samo malo hrabrosti.
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični motivi. Pa napravi neki giweaway, i prvih 1,2,3,5 ili slučajnim odabirom odaberi onoliko koliko želiš darivati i pošalji
    Sretno!
    A čišćenje? Oh, ja u ovo vrijeme imam takav nered da jedva hodam po podu od razno raznih kutija, a radna površina je dupkom puna, nema milimetra slobodnog prostora. I onda se žurim do Božića sve dovršiti tako da stignem dan prije sve stavit na svoje mjesto da mi family ne padne u nesvjest dok dođe na Božićni ručak... he he

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepo... Sploh nimam drugih besed.

    OdgovoriIzbriši